AugsburgPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriKesan biologi akustik

  • masa pelepasan:2024-04-14 17:56:06
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:241
  • Penerangan pantas:

    Augsburg,Apabila cahaya penunjuk untuk menyambung kuasa lif menyala, tekan butang atas. Motor putar tetapi platform angkat tidak

Kandungan artikel

Apabila cahaya penunjuk untuk menyambung kuasa lif menyala, tekan butang atas. Motor putar tetapi platform angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga-fasa dan pembalikan motor. Hanya menggantikan mana-mana garis dua fasa.

Tuminminminminminminminminminyang hydraulic membeformformformformformforma tektektektektertterttertterttertterttertiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaPergi.

AugsburgPemandu harus menutup dan mengunci pintu bergerak di kedua-dua ujung pagar perlindungan sebelum kerja, kemudian cincin lonceng untuk dimulai. Ia dilarang secara ketat untuk bekerja dengan pintu bergerak pagar perlindungan terbuka. Dalam kes keadaan istimewa semasa operasi platform tombol berhenti kecemasan boleh digunakan untuk menghentikan platform. Namun, semasa operasi normal, ia dilarang menggunakan tombol berhenti kecemasan untuk menghentikan platform.

Semasa operasi tahap angkat ketiga, muatan menegak seperti berat badan mati dan muatan kereta angkat dilaksanakan secara langsung oleh silinder minyak ke dasar lubang dan keperluan kekuatan untuk dinding shaft dan tanah atas relatif rendah. Gelang struktur batu bata atau batu beton murni cukup.

Republik Islam IranSemak dan perbaiki sirkuit elektrik dan komponen switch panel kawalan. Jika ada penuaan dalam sirkuit, gantikannya

I a tidak menakutkan jika ada kerosakan kecil di lif, tetapi yang menakutkan adalah mengetahui bahawa ada kerosakan tetapi tidak tahu bagaimana untuk menyelesaikannya.

Semak jika tempoh penggunaan pembatasan kelajuan telah tamat. Jika ia melebihi tempoh penggunaan,AugsburgPlatform mengangkat pelukis, perlu menghantarnya ke unit profesional berwajib untuk pemeriksaan dan kalibrasi. Apa fungsi peranti tahap angkat?


AugsburgPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriKesan biologi akustik



Konfigurasi lain bagi lif kargo jenis kereta api panduan, seperti tombol penerbangan fotoelektrik, tahap tombol perlahan, perlengkapan keselamatan, kereta api panduan, kasut panduan, mungkin berubah kerana kelajuan. Tentu saja, ini mesti berkaitan dengan bagaimana konfigurasi syarikat lif khusus diklasifikasikan.

When the oil, gearbox, transfer case, winch mechanism and slewing mechanism are operating at low temperature, the oil of the hydraulic elevator should be gear oil with high viscosity index, otherwise, the transmission efficiency will be significantly reduced, the wear of transmission parts will increase, the operation of gearbox and transfer case will be heavy, and shifting will be difficult. Sebagai mesin penyelamatan tenaga skala besar yang digunakan secara luas dalam kehidupan sehari-hari, platform mengangkat bermain peran yang penting dalam berbagai bidang dan membawa kesenangan besar untuk kehidupan dan produksi sehari-hari orang. Jadi, bagaimana kita harus menjaga platform angkat dalam kehidupan sehari-hari?

Semua lubang di kenderaan kerja ketinggian tinggi dan lokasi kerja ketinggian tinggi mesti dikuasai dengan penutup kuat, atau jaringan keselamatan.

rancanganBersihkan dan periksa kumpulan bingkai roda mahkota, betulkan atau gantikan dengan bahagian baru

Tingkat atas khas tahap angkat kedua rendah meter, dan tingkat lain boleh dipasang rendah meter.

Lift kargo adalah platform penangkap hidraulik khusus untuk pengangkutan barang. Ia terutamanya digunakan untuk mengangkut barang ke atas dan ke bawah diantara berbagai lantai kerja seperti gudang, garaj, workshop, dll. Ia khususnya sesuai untuk bangunan lantai bawah. Untuk meningkatkan keselamatan lif kargo untuk perjalanan jauh dan keselamatan peribadi, tindakan keselamatan dirancang dalam sirkuit. Di bawah, penulis akan menjelaskan secara singkat keuntungan jelas lif kargo.


AugsburgPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriKesan biologi akustik



Apabila menggunakan lif, kaki mesti dibuka terlebih dahulu. Jika kaki tidak dibuka, ia dilarang untuk meningkat atau rendah platform.

Servis jujurPeraturan mengenai Pengurusan Penggunaan Lift Perkara Meningkatkan: Benarkan Gerakan Sedikit dan Piawai Peningkatan

Menurut GB/T-, apabila salah satu situasi berikut berlaku dalam kurva berkaitan dengan frekuensi penuaan, ia boleh ditentukan bahawa kawasan yang ditutup oleh zon efektif mod getaran pada frekuensi itu telah mencapai kesan penuaan: kurva meningkat dan menyerap; Lengkung naik, kemudian jatuh, dan kemudian lembut; Frekuensi resonansi lengkung a-n selepas getaran lebih rendah daripada sebelum getaran; Lebar banding lengkung a-n selepas getaran sempit dibandingkan dengan sebelum getaran; puncak resonansi lengkung a-n selepas getaran menunjukkan fenomena fission; Lengkung meletup selepas turun.

Semasa operasi tahap angkat ketiga, muatan menegak seperti berat badan mati dan muatan kereta angkat dilaksanakan secara langsung oleh silinder minyak ke dasar lubang, dan keperluan kekuatan untuk dinding shaft dan tanah atas relatif rendah. Gelang struktur batu bata atau batu beton murni cukup.

AugsburgTahap angkat boleh menyediakan maklumat pada masa sebenar mengenai operasi seluruh kenderaan, mengelakkan hanya bergantung pada pengalaman operator untuk berkoordinasi satu sama lain, dan meningkatkan kepercayaan dan keselamatan sistem. Definisi zon keselamatan adalah sangat penting kerana tahap angkat mempunyai julat besar pergerakan, dan ia mesti dihitung dengan tepat. tahap angkat mempunyai dua sistem secara struktur terpisah, jadual lapisan tanah dan bar kerja ketinggian tinggi. Namun, untuk berbagai pergerakan pada kenderaan, ia juga adalah sistem terpasang, yang perlu mempertimbangkan keutamaan operasi, kelebihan sistem dan jaminan keselamatan tindakan.

Apabila melepaskan berlaku,AugsburgKllimping bimbit, komponen yang baru diproses dan terkumpul mempunyai penyimpangan dalam bentuk geometri dan dimensi pemasangan. Pada tahap awal penggunaan, disebabkan muatan bertukar seperti kesan dan getaran, serta faktor seperti panas dan deformasi, ditambah dengan pakaian dan air mata cepat, ia mudah menyebabkan komponen yang telah dipasang sebelumnya melepaskan.

Pastikan kabel kuasa dan sirkuit elektrik tidak rosak


AugsburgMaklumat produk lain
  • CagliariJembatan pengangkutan bekasBunyi agak kecil

    CagliariJembatan pengangkutan bekasBunyi agak kecil

  • CagliariPlatform mengangkat garpu gunting bergerakApa yang perlu diberi perhatian semasa beroperasi

    CagliariPlatform mengangkat garpu gunting bergerakApa yang perlu diberi perhatian semasa beroperasi

  • CagliariPlatform penangkapan panggung teaterApakah pengelasan tertentu

    CagliariPlatform penangkapan panggung teaterApakah pengelasan tertentu

  • PyuOutline dimensions of oil immersed transformerApakah faedah pelapisan

    PyuOutline dimensions of oil immersed transformerApakah faedah pelapisan

  • PabianicePlatform angkat silinder hidraulikApakah peranan penyelenggaraan

    PabianicePlatform angkat silinder hidraulikApakah peranan penyelenggaraan

  • PabianiceAngkat dan mendarat jambatanCara beroperasi dalam susun

    PabianiceAngkat dan mendarat jambatanCara beroperasi dalam susun

  • MesworthJembatan pengangkutan gudangPenyelidikan Sistem Pengurusan

    MesworthJembatan pengangkutan gudangPenyelidikan Sistem Pengurusan

  • MesworthPlatform mengangkat garpu gunting bergerak sendiriPelbagai pilihan pelbagai bahan

    MesworthPlatform mengangkat garpu gunting bergerak sendiriPelbagai pilihan pelbagai bahan

  • segera:Peringatan: Maklumat AugsburgPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriKesan biologi akustik memberi anda AugsburgPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriKesan biologi akustik oleh syarikat kami, perkhidmatan AugsburgPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriKesan biologi akustik dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk AugsburgPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriKesan biologi akustik, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian AugsburgPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriKesan biologi akustik. AugsburgPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriKesan biologi akustik di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di AugsburgPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriKesan biologi akustik, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!