AugsburgBridge boarding of aluminum alloyPakai dan gagal

masa pelepasan:2023-08-09 15:32:15 Pengguna pos:161HP196399230 Paparan halaman:467

Petua teras:Augsburg,Alasan untuk ketidakmampuan atau kegagalan bangku kerja untuk meningkat: terlalu muat.Penyelesaikan masalah: Kuatkan val

Alasan untuk ketidakmampuan atau kegagalan bangku kerja untuk meningkat: terlalu muat.

Penyelesaikan masalah: Kuatkan valv kembalinya ke penyelesaian masalah.

AugsburgApabila menyimpan dan membersihkan dalaman jambatan naik, perlu menggunakan tongkat sokongan untuk menyokong plat penyesuaian, dan menghindari kemalangan.

Walaupun jambatan penerbangan hidraulik tetap telah menjadi biasa dalam industri logistik, bagi banyak industri, jambatan penerbangan hidraulik tetap masih konsep yang relatif tidak dikenali. Berfikir tentang kadang-kadang apabila and a memberitahu rakan-rakan anda anda mahu membeli jambatan boarding hidraulik tetap, banyak kali rakan-rakan anda akan bertanya kepada anda apa jambatan boarding hidraulik tetap dan apa fungsinya. At this point, mengurangkan secara efektif biaya muatan dan membuang manual, mengurangkan banyak masa transportasi logistik, dan dengan itu sangat mempercepat keseluruhan efisiensi kerja syarikat logistik. Semua orang tahu bahawa umumnya terdapat perbezaan tertentu antara saiz dan tinggi trak dan tinggi platform memuatkan dan memuatkan, dan forklift tidak boleh dimuatkan dan dimuatkan secara langsung. Jembatan muatan hidraulik tetap memecahkan rasa malu ini. Jembatan penerbangan hidraulik tetap sendiri stabil, menyediakan sambungan yang boleh dipercayai, membolehkan forklift untuk mengangkut barang dengan selamat dan cepat ke dalam dan keluar trak.

YabrudPengurusan masalah: Mengganti cincin penyegelan pompa minyak boleh menghapuskan masalah.

Apa yang patut saya perhatikan bila memilih jambatan naik? Pemilihan dan pembelian jambatan naik melibatkan memperhatikan tiga isu, termasuk julat penggunaan, muatan nilai, dan faktor lain; Their understanding of the manufacturer of the boarding bridge, whether their enterprise qualifications, special equipment licenses are complete, how many after-sales service outlets are there in the country, how about their after-sales service attitude, and whether they are timely; Titik penting ialah sama ada kualiti adalah baik atau tidak dan sama ada harga adalah masuk akal. Jika kedua-dua situasi ini adalah masuk akal, anda boleh memilih produk pembuat.

Mengatasi masalah ini, pengaturan silinder hidraulik terbatas oleh ruang terbatas. Oleh itu, bagaimana untuk mengatur lif dalam ruang terbatas sementara memenuhi keperluan muatan dan prestasi platform angkat adalah masalah penting yang perlu diselesaikan untuk meningkatkan prestasi keseluruhan platform angkat. Analyzed the issue of unstable lifting speed of elevators, and sought a hydraulic cylinder device that can reduce hydraulic cylinder thrust and stabilize platform lifting speed while meeting structural design requirements.


AugsburgBridge boarding of aluminum alloyPakai dan gagal



Kost rendah dan kadar kegagalan rendah jambatan naik: Sebab penggunaan sistem hidraulik maju dan kaedah yang baik, kadar kegagalan operasi lif boleh dikurangkan ke aras rendah. Konsum kuasa rendah: Apabila lif hidraulik turun, ia dipandu oleh tekanan yang dijana oleh berat badannya sendiri, yang sangat menyimpan tenaga. Mengkhusus dalam perniagaan produk dan sumber berkembang, termasuk: penghasil jambatan naik

Apabila bekerja pada ketinggian lebih dari , meter, jaring keselamatan atau tali pinggang keselamatan mesti digunakan.

Memilih jambatan penerbangan hidraulik yang berharga secara rasional berdasarkan kemudahan-kost adalah salah satu pertimbangan bagi pembeli.

Jabatan KewanganCommon&quo; Kerja” Steel structure planning can withstand uniform pressure, reduce skeleton torque, and be more robust than other channel structures.

Jembatan penerbangan hidraulik tidak hanya mengurangkan intensiti kerja,AugsburgTekanan hidraulik paksi boarding tetap, tetapi juga menggandakan efisiensi operasi memuatkan dan memuatkan, mempercepat kelajuan logistik, dan mencapai keuntungan ekonomi yang signifikan. Pemuatan dan membuang jembatan hidraulik adalah peralatan bantuan khusus untuk pemuatan dan membuang cepat barang. Fungsi penyesuaian tingginya membolehkan jembatan dibina diantara trak dan platform kargo dalam gudang. Forklift dan kenderaan pengangkutan lain boleh masuk secara langsung trak untuk pemuatan dan membuang batch barang, memilih pembuat kualiti tinggi adalah sangat penting.


AugsburgBridge boarding of aluminum alloyPakai dan gagal



Jabatan pengguna jambatan naik hidraulik sepatutnya menganalisis perisian secara saintifik dan menentukan pelaburan dalam peralatan. Pada masa yang sama, mengikut ciri-ciri kerja, pegawai profesional sepatutnya diatur untuk melakukan penyelenggaran dan penyelamatan di lokasi untuk memastikan trak platform angkat sentiasa dalam operasi normal, memastikan muatan dan lepaskan bahan yang disediakan pada masa; Operasi normal peralatan perlu dijamin oleh tindakan institusi, meningkatkan sistem pengurusan yang berkaitan, kuatkan pengurusan dinamik ralat peralatan, establish a spare parts warehouse for vulnerable and commonly used parts dan menganalisis corak ralat melalui pemeliharaan; It is necessary to ensure the supply of maintenance accessories, and purchase channels to avoid situations where inadequate preparation may lead to extended downtime and increased repair costs; Pengguna patut menjaga hubungan yang dekat dengan penghasil keselamatan, menguatkan kualiti profesional dan profesionalisme pegawai penyelamatan platform supaya mereka boleh menangani kesalahan dalam masa singkat.

Kejujuran dan keuntungan bersamaSelepas operasi selesai, lepaskan rantai tetap dan tekan pengendali pada rak. Kendaraan akan memandu dan rak akan ditetapkan semula. Angkat bahagian belakang jambatan naik dan gantung di dalam kenderaan.

Seharusnya ada tanda penangkapan mata untuk kapasitas muatan yang lebih besar.

Alasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah, motor tidak berputar,AugsburgJembatan pengangkutan, motor terbalik, kehilangan fase motor (motor tidak bergerak dan berbunyi), cahaya penunjuk menyala, tekan butang naik, motor berputar tetapi platform mengangkat tidak naik valve turun terbuka, tekanan valve overflow rendah, aras minyak terlalu rendah, pompa minyak kosong, penapis penghisap minyak diblokir, seksyen penghisap minyak bocor,AugsburgJembatan naik kereta, dan dua fase dalam garis tiga fase berubah secara arbitrari; Solution: Semak potensi pemula semasa operasi muatan motor. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10%; Periksa motor dan litar; Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor; Apabila butang penurunan dilepaskan, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel. Baca semula valv overflow. Adjust at % rated load; Isi minyak hidraulik; Bersihkan penapis; Periksa paip dan gabungan penghisap minyak; Ketatkan kumpulan dan gantikannya jika perlu.

AugsburgSambungan untuk. Benarkan trak forklift untuk memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan dengan selamat dan cepat untuk memuatkan dan membuka operasi.

Jembatan penerbangan tekan hidraulik boleh dibawa: Ia adalah jenis yang digunakan secara luas, sesuai untuk tempat dimana muatan, muatan, dan pengangkutan tidak ditetapkan atau bergerak; Jembatan penerbangan tekanan hidraulik bergerak: sesuai untuk barang yang tetap dan tidak bergerak seperti port, platform kargo, gudang, dll.

Jembatan pengangkutan sisi platform dipasang secara langsung di pinggir depan platform memuatkan dan memuatkan. There is no need to excavate or reserve pits on the loading and unloading operation platform, and there is basically no change to the building structure.


Hak cipta dan notis:
1. AugsburgBridge boarding of aluminum alloyPakai dan gagal yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat AugsburgBridge boarding of aluminum alloyPakai dan gagal, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan AugsburgBridge boarding of aluminum alloyPakai dan gagal adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian AugsburgBridge boarding of aluminum alloyPakai dan gagal mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Augsburgmengesyorkanberita
AugsburgBerita terkini