KantBoleh pengubah minyak ditempatkan di bawah tanahFungsi berorientasikan

  • masa pelepasan:2024-05-07 23:23:12
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:100
  • Penerangan pantas:

    Kant,Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning,

Kandungan artikel

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Dalam keseluruhan proses penghantaran tenaga elektromagnetik dalam sistem bekalan kuasa, ia pasti akan menyebabkan kehilangan tenaga dan kuasa output. Apabila mengangkut kuasa output yang sama,KantPenukar jenis kering Scb18, kehilangan tenaga adalah secara bertentangan dengan tenaga, dan kehilangan tenaga output adalah bertentangan dengan meter kuasa dua tenaga. Pengubah digunakan untuk meningkatkan tenaga dan mengurangkan kerosakan penutup.

KantKaedah pemeriksaan visual untuk pemeriksaan pengubah

Pengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.

MargilanApabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

If the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.


KantBoleh pengubah minyak ditempatkan di bawah tanahFungsi berorientasikan



Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrik

Pembuat pengubah berkata pemilihan patut dilakukan mengikut persekitaran aplikasi pengubah jenis kering. Untuk persekitaran ekstrim,KantCore pengubah distribusi, ia boleh beroperasi segera. Namun, untuk persekitaran aplikasi umum, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.

Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering


KantBoleh pengubah minyak ditempatkan di bawah tanahFungsi berorientasikan



Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:

Pengurusan kualiti JumlahPerformasi dan parameter utama komposit logam umum, pelbagai proses penywelding dan mesin dan peralatan, perawatan persiapan plat besi tebal, proses penyosongan, proses produksi dan penghasilan dan standar kualiti tangki minyak kereta, risir, sambungan dan tangki penyimpanan minyak, ujian kebocoran penywelding dan teknologi NDT, tembaga Proses produksi dan piawai kualiti perisai aluminium; Proses penyisihan besi setelan badan, proses pemasangan wayar, penyelesaian kekeringan badan dan proses penyelesaian minyak pengubah kering, penyemburan minyak pompa vakum, proses pemasangan umum, ujian kebocoran dan proses pengesan kebocoran dan standar kualiti. Parameter prestasi pakaian kerja kunci, mesin dan peralatan setiap aliran proses; Persekitaran kerja semulajadi pada dasarnya diatur.

Kaedah pemeriksaan visual ialah staf menggunakan mata manusia untuk mengamati perubahan kelihatan bahagian-bahagian kelihatan peralatan operasi untuk mencari keadaan yang tidak normal peralatan, seperti perubahan warna, deformasi, ofset, retak, melepaskan, asap api,KantModel pengubah kuasa, lekasan minyak, putus sambungan tali, tanda kesilapan sirkuit pendek, gantung benda kotor, etching dan turbidity, yang boleh diperiksa mengikut kaedah pemeriksaan visual. Oleh itu, pemeriksaan visual adalah salah satu kaedah biasa pemeriksaan peralatan.

Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.

KantApabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, bunyi tidak akan berubah, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:

Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?

konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan

AugsburgMaklumat produk lain
  • PadebornLift tirai tahapBagaimana menilai haus dan apa yang perlu ditingkatkan

    PadebornLift tirai tahapBagaimana menilai haus dan apa yang perlu ditingkatkan

  • Kot AdduPengubah terbenam minyakApakah kemahiran pemasangan

    Kot AdduPengubah terbenam minyakApakah kemahiran pemasangan

  • SofiaPlatform penangkapan jenis keretapi panduan hidraulikKepentingan pengeluaran dan kehidupan

    SofiaPlatform penangkapan jenis keretapi panduan hidraulikKepentingan pengeluaran dan kehidupan

  • SofiaTrain boarding bridgeApa persembahannya

    SofiaTrain boarding bridgeApa persembahannya

  • GelsenkirchenJembatan boardingBagaimanakah ia berfungsi?

    GelsenkirchenJembatan boardingBagaimanakah ia berfungsi?

  • GelsenkirchenPlatform penangkapan jenis gunting bergerakCara mengenal pasti barang palsu

    GelsenkirchenPlatform penangkapan jenis gunting bergerakCara mengenal pasti barang palsu

  • GelsenkirchenLift untuk villa keluarga tiga lantaiBerita Terklasifikasi

    GelsenkirchenLift untuk villa keluarga tiga lantaiBerita Terklasifikasi

  • KhushabPengubah terbenam minyakAdakah tingkah laku industri merupakan

    KhushabPengubah terbenam minyakAdakah tingkah laku industri merupakan

  • segera:Peringatan: Maklumat KantBoleh pengubah minyak ditempatkan di bawah tanahFungsi berorientasikan memberi anda KantBoleh pengubah minyak ditempatkan di bawah tanahFungsi berorientasikan oleh syarikat kami, perkhidmatan KantBoleh pengubah minyak ditempatkan di bawah tanahFungsi berorientasikan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KantBoleh pengubah minyak ditempatkan di bawah tanahFungsi berorientasikan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KantBoleh pengubah minyak ditempatkan di bawah tanahFungsi berorientasikan. KantBoleh pengubah minyak ditempatkan di bawah tanahFungsi berorientasikan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KantBoleh pengubah minyak ditempatkan di bawah tanahFungsi berorientasikan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!